|
第1.2堂美術堂呀∼
我地係度玩...第5組仲嘈過我地..
so比miss話∼之後就上音樂堂...
吹笛呀..我要吹2次...
之後地理..ok啦...
個豬肉丸好煩嫁喎∼
自己冇戴書係度成日拎我本書...
好鬼想話佢呀><...
之後mathsx2..開頭好悶嫁><...
之後張x男佢自己度自己條野=.=劉景x.余俊x又係∼
佢地都傻傻地嫁∼之後黃x湘番入黎..
個梁sir唔知佢一直都係唔係度喎∼
之後張x男就問楊x嵐同黃x湘條仔條野有幾長..
黃x湘話佢條仔17=.=笑爆我地..
but咁都唔算呀∼kiki話佢條仔得4cm=.=
係未扯喎...扯左就得10cm=.=d人話未發育..
笑爆我地..d人係度狂笑∼之後打鐘..
敬完禮坐底之後唔知邊個大笑∼搞到梁sir要叫全班起身∼
之後問咩事..問問下..差唔多到我..
唔知咩事冇問我咩事喎∼
之後有比佢問果d就要寫150個字做咩喇...
之後lunch果陣班男仔玩誠實與大膽..
搵住我地黎搞=.=彭彭就要比林永杰摸塊面..
but冇摸到..咁我同wawa未出去囉..
廢時比人玩丫ma∼之後番到去..
溫溫下書d人係度叫我喎><...妖∼
叫個速龍<藍>我呀...
百痴嫁..之後英文堂果陣彤係度講喎..
屌佢啦..超憎佢喎∼on9嫁...
之後放學陪彭彭去圖書館..有個人戴左電話..
佢係我地學校嫁...之後佢冇啦啦唔知係整件校褸..
定係x屎<fuck>啦..
我同彭彭笑..佢冇啦啦望後黎喎..
之後去完圖書館就番屋企lu...
|