|
今日好早起左身呀...9點幾起左呀...
去睇戲丫ma...之後未夠鐘出去喎∼
未睇陣電視先囉...之後洗個頭先出去..
之後瑩打黎喎..叫我地出去喎..
我果頭都未乾...
佢又話要10:30去到大埔火車站喎∼
咁我地未坐車囉..咁未打比佢就到囉...
妖∼佢買緊野食呀...阻住晒..又話10:30到喎..
佢10:40先到呀∼等左佢勁耐呀...
miss左好多班車..之後有架黎左..佢又黎左.先上車咋∼
去到之後..勁多人喎..排上龍呀..咁去到緊係睇嫁啦∼
排隊囉..諗住睇11:50果場家ma..
平d丫ma..又排到12點幾先得喎..
唉∼咁未睇1點幾果場囉...買完之後去左食野囉..
兒兒係咁問我地入唔入到場嫁..講左好多次得...佢又唔信喎..
算啦..去完食野就番去睇下有咩買一度睇一度食啦...
有1個有呀sa啤牌呀..50蚊..but太少喇..
so冇買到呀..之後話買2張飛有file嫁..
有呀sa呀..又要預售呀=.=..唉..
之後都冇買到..買左其他囉..買完之後
又唔入得去喎..最衰係個瑩啦..咁早買..
之後等左陣..入得lu..得我地幾個咋..我地最早入..
哈哈..未開場我地係度勁食爆谷..瑩同兒睇左一陣就食晒=.=
我後面個呀婆又訓覺喎∼係到(古古聲)...唉∼勁嘈..
d細佬又係到叫喎..後面獅班人又唔知做咩係度狂笑喎∼
好笑就緊係笑啦..but未開始就係度狂笑..係唔係傻嫁..
睇到4點..完場∼走人囉..成杯野都未飲晒呀...
咁未唔要囉..之後番屋企囉..
行行下..瑩未比番d碟我呀..
唉∼咁蠢嫁...
之後番3到去就上網lu...
放左2日假就冇左咁多錢=.=
之後都唔知點過好lu...
唉∼∼慘...
|