×__名 稱﹍﹍ω+燕★°▂
×__歲 數﹍﹍14
×__生 日﹍﹍2-2
×__住 邊﹍﹍上水
×__I C蕉﹍﹍235308394
×__MSN ﹍﹍
[email protected]
MORE

          
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

               須知         轉左日記呀...                         係xanga既                              id:ar_yin0202

 
留言T子
 
最近三個月尚無任何留言
MORE

 
睇戲呀...__2005 年 12 月 24 日  星期六__晴天
   

今日好早起左身呀...9點幾起左呀...

去睇戲丫ma...之後未夠鐘出去喎∼

未睇陣電視先囉...之後洗個頭先出去..

之後瑩打黎喎..叫我地出去喎..

我果頭都未乾...

佢又話要10:30去到大埔火車站喎∼

咁我地未坐車囉..咁未打比佢就到囉...

妖∼佢買緊野食呀...阻住晒..又話10:30到喎..

佢10:40先到呀∼等左佢勁耐呀...

miss左好多班車..之後有架黎左..佢又黎左.先上車咋∼

去到之後..勁多人喎..排上龍呀..咁去到緊係睇嫁啦∼

排隊囉..諗住睇11:50果場家ma..

平d丫ma..又排到12點幾先得喎..

唉∼咁未睇1點幾果場囉...買完之後去左食野囉..

兒兒係咁問我地入唔入到場嫁..講左好多次得...佢又唔信喎..

算啦..去完食野就番去睇下有咩買一度睇一度食啦...

有1個有呀sa啤牌呀..50蚊..but太少喇..

so冇買到呀..之後話買2張飛有file嫁..

有呀sa呀..又要預售呀=.=..唉..

之後都冇買到..買左其他囉..買完之後

又唔入得去喎..最衰係個瑩啦..咁早買..

之後等左陣..入得lu..得我地幾個咋..我地最早入..

哈哈..未開場我地係度勁食爆谷..瑩同兒睇左一陣就食晒=.=

我後面個呀婆又訓覺喎∼係到(古古聲)...唉∼勁嘈..

d細佬又係到叫喎..後面獅班人又唔知做咩係度狂笑喎∼

好笑就緊係笑啦..but未開始就係度狂笑..係唔係傻嫁..

睇到4點..完場∼走人囉..成杯野都未飲晒呀...

咁未唔要囉..之後番屋企囉..

行行下..瑩未比番d碟我呀..

唉∼咁蠢嫁...

之後番3到去就上網lu...

放左2日假就冇左咁多錢=.=

之後都唔知點過好lu...

唉∼∼慘...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


--------。---------。-----------。------------。---------。----------。----    
            QOOZA : 發表日誌 : 會員中心 : 手機下載 : 討論區 : 登出
--------。---------。-----------。------------。---------。----------。----