|
第1堂..變左做科學堂..係度對作業..
勁悶...之後世史..不嬲都唔聽書既...
個頭又好痛喎..又有時熱有時凍..
咁未訓覺囉..訓左成堂..好辛苦..
but冇落去醫療室@@
之後英文..肥關又冇番..唉~*成日都唔番..
我地d成績緊係差啦....T^T
2堂係度做野囉~~.之後中文堂..
1堂就上堂..之後果堂有時間..so可以比我地玩..
but我好辛苦..so又係訓..
but annie,,康,,莉係度講kiki d野..
好鬼好笑^^..我係度扮訓..其實係度笑緊...
彤都係..之後lunch冇咩做..今日個餐好好食..
成個食晒<-(講埋d無聊野=.=)
之後音樂堂..聽d rap既歌..幾好聽...><....
之後ers本來比我黎做bookmask...
but d人太嘈喇@@..搞到要做野喎..
but我都冇做過..係度玩~
之後放學...行上個樓梯度之後..
見到個人頭係個野後面喎..嚇死我..'之後行前d睇..
原來係個人企左係度..之後彭彭望..佢以為咩事..
之後叫bobo同莉睇..佢地真係睇喎..之後係度狂笑..
之後有個金毛勁白痴..係架貨車度跳落黎..之後跌底左..
我地勁想笑..未行快d囉..之後又係度笑..
之後就冇野lu........
|