`[閉上眼_"|||總會_第1個想起妳°=*]]


個人資料
yin1988
暱稱: 〢▊不得不愛☆_Ψιη。◥
性別: 男
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新日誌
玩到好累!!
頂!!>..<" 英格...
hehe...特別日子!!<...
HAHA**
6-5...
日誌分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天
又過左一日喇!! 開心

haha~*今日又呆呆甘樣又過一日!!都唔知有咩做好!!
不過icq識左個女仔...原來係玲玲個fd黎既...
一開始同佢傾...嚇親我...佢話一早識我...
都唔知點答返佢...不過都幾好牙...

但係e幾日諗左好多野牙...=_=
不過諗到自己頭都大曬...
其實乜都確認曬喇...點解咩都放唔低!!
可能小鳥同貓頭鷹2種係冇可能一起掛...=3-
都廢事理甘多野喇...小鳥應該去做返小鳥
貓頭鷹就由佢做返貓頭鷹喇...!!
不過點講都好...但係我知自己仲掛住佢...!!<---不過算喇...都過左去了!!



2006 年 3 月 13 日  星期一   晴天
無無聊聊又一個人過!! 滿足

唉...有d野只係可以留住1d野!!但係有d就點留都留唔到...甘就不如放棄!!
對於自己想留既野已經完左...一了百了!!
日日3步曲...食.玩.訓!!走唔開e3樣...
我諗再係諗連我自己都頂唔住...只好放棄你既所有...虫頭黎過!!
再過係自己既生活...!!=3-



2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天
柒到爆_*}} 不安

唉...吾想打...算喇!!

各各...請小心身體!!...=3-

新年快樂!!...

今晚去紅高梁食蚊蚊!!

 



2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天
6號了!! 開心

早早...今日先點半起身...哇!!今日n甘凍牙...變態!!每年既新開始),..(就對於有又一次再生既機會!!但有d野吾系幾巧...刀吾明點解禾格離既女仔刀甘想/中2介自己隻手呢...!!真吾明...禾人生中最恨就系2樣野>"<
1-傷害自己身體>><<"
2-愛一個連佢自己刀吾愛自己既人...!!
禾刀吾知自己講乜tim...><"仲之禾最恨禾身邊既人傷害自己喇...>3<"...

2006年...1月6號...系禾自己最想最想吾再諗1d野既日子...禾刀吾系幾想再諗佢地...但系自己做吾到...只巧慢慢在腦海中刪除...吾講lu!!
   e排會巧凍凍牙...各位著多件33牙...吾巧病親...!!=88-**



2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天
為左自己...重頭開始!!

 今日全家人刀一早出曬去...禾就9點彈左起身打機!!
一早起身打日記刀吾知點巧...但禾今日只想打一樣就~p+q
禾諗禾在今年就吾會再去搵Xx~(~因為明知冇結果既事仲去!!
禾刀吾知點...禾諗新既一年...乜野刀有新既開始...!!

哈哈...今日系禾表弟杜小弟生日...^_^祝杜小弟生日快樂!!



2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天
旺角一日遊 滿足

哈哈...今日比笨笨10點半左右叫醒左禾!!跟住佢傻婆去買聖誕卡送比人...禾話佢kaikai地~
跟住同屋企人過撚左去旺角...!!行街...行到仆街!!買撚左巧撚多野!!正爆...~>~"
之後返左屋企玩電腦...家陣去打波...吾打lu..88~



2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天
平安夜/聖誕吾知點巧!! 鬱悶

唉...今日又2點先起身=3=...呵呵!!正...死喇死喇...星期5 1點-5點乜刀冇...白痴嫁!!點解...咪要落Cc打機囉!!
唉...最驚平安夜同聖誕去邊...!!又可能去Cc打機掛~?>><<"!!甘就慘慘...!!冇心情講lu...吾制吾制...!!
聽日再見...!!



2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天
今日仲無聊牙...!! 開心

哈哈/.\!!琴晚睇完tvb8頻道刀3點幾lu...=3=勁開針"":[童話"]]拎到國語金曲金獎!!之後就訓左lu!!~~
哇哇哇!!今日點幾先起身牙...!!= ="之後個笨笨4點幾打黎...話過黎田景同個fd買野!!之後笨笨話佢個fd比狗追...笑死佢...比佢講完之後...禾刀覺得巧巧笑...卡卡!!頂...刀吾知有乜講...吾打lu~~>>><<<"""



2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天
無聊野!! 開心

太早太早喇...今日比玲玲姐9點吵撚醒左...不過巧左訓得返!!之後就10點半左右醒左~!!再打比成班衰仔落吾落Cc打機!!點撚知得牙B聽禾電話...不過十點9果陣就ic蕉搵禾...!!話左d野比禾知~~~之後就問佢打吾打機...跟住2條油就落左Cc打機lu...~**打下打下...d仆街就慢慢落曬黎lu...玩得勁仆街...sm既!!...
唉...5點幾個老母打電話黎阻撚住禾打機...=3=...真系牙!!之後又要出牙婆度做節...等老豆渣車黎接禾出藍田...一接就到笨笨兒聽電話...~!!真系q...!!佢牙婆巧似刀系住藍田...仲同禾牙婆果度刀巧近...下次叫佢去...叫佢一齊去行下街先...呵呵!!禾系牙婆屋企巧悶...打左比玲玲傾左一陣!!...悶到想死!!=3=後悔左黎牙婆屋企...不過做節刀吾黎~~會比人屌7嫁...9點5就走左lu...之後笨笨就打返比禾...不過傾左一陣就叫佢半個鐘打黎...[[因為冇電話費喇...再爆禾就仆街...}}...點知...個笨笨兒...家陣刀未打返比禾囉...!!心淡牙...><"跟住就同老豆老母返屋企lu...!!最後就返屋企玩電腦。打日記/\/\ic蕉同msn...!!呵呵!!真happY∼!!就講到甘多先!!下次再打先再睇!!



2005 年 12 月 7 日  星期三   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  


« | 1 | 2 |