| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 | 分類: 未分類 | 失去最愛第24日
到E家重係無變過...
係關係好似愈變愈差
唔知點解..
最愛失去左就無嫁啦...E家呀
唔知..好似有少少後悔姐...不過係無可能時光倒流....
有得倒就倒到2010.1.26......OR1996.8.14.
咁我唔會出世...簡單D來講..唔會有顏均言E條友GE存在..
好似唔錯..殺死自己....
關係變得愈差..佢係唔係迫緊我放低佢@ @
如果係GE話..就唔係幾好...最憎比人迫..
唔係GE話...以前GE日子係我一廂情願.....可能我重訓緊...
唔好有人叫醒..番去現實...OR留係虛假GE世界...自己係到諗緊...
最愛..失去..學不會...放低...拍拖後遺症
| | 發表時間:2010-02-15 11:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 | 分類: 未分類 | 蔡安盈....
E家係你迫我做到咁嫁...我只係問你一句[你玩唔玩魔力?]
你答我一句..[唔會]..咁我再問囉..[點解唔會]
你答我[係呀.咁又點]AND[唔玩咪唔玩囉]
咁你無啦啦發哂我脾氣係咩意思先...
夠大膽做又唔夠膽認..
喂..你覺得我煩就講啦...咁我以後唔問你野囉
你係要迫我...你想絕交講啦...
你唔好迫到我入死路啦...
| | 發表時間:2010-02-15 08:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 2010-02-15 | 分類: 未分類 | 今日情人節...無情人ge我..
去左逗利是....跟住果d大部分都係粗口
屌顏家果邊d人...條條友都避年
今日得三封利是..加上我呀果邊今件唔派得...
今年ge收入得140蚊...今次真係食撚屎
屌~...5.6點到..過去我呀媽果邊...[永遠都係果邊好好]
玩得好開心...顏家果邊...收撚皮...莊家果邊...永遠愛你地
同埋今日by mtr果陣數過..ok多情侶..有d人拎花..有d就拖住手
超...講唔出ge感覺...完 | | 發表時間:2010-02-15 02:34 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 63 | »
|