好開心呀!!
今日返到學校有好多人同我講生日快樂!
琴日仲同老公仔~萍萍~呀B~小鳳~維維~肥謙同埋樽燊一齊去睇戲!!
唔知點解我覺得同哀豬好似有D淡!!
同佢就快6個月啦!我就快生日~
唔知會唔會有個難忘嫁生日?!
期待.....