今日去完圖書館之後就去北江啦
(p.s去圖書館個陣見到曼曼同巧兒,佢地都穿裙..好彩佢地冇化妝..)
我地約好左2:45係個度等
點知mum遲到..
我地去左buy左枝雪糕食
點知咁黑仔又被個D傳福音個D人見到
唉..第4次啦..
我是但寫左個tel就算
名都冇稔
but~我buy 左好多野哦!
1.外套(冷3~深灰)
2,外套(厚~黑)
3.薄-T(兔仔~黑)
4.鞋(銀~)
5.底3
好重呢!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
聽日可能番大陸
去個度整負離子(頭髮曲了..)
哈..
應該剪一,兩吋啦
KA!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
就對卷..好緊張
又期待!!
|