已經好耐冇打過呢個日記啦.
依家既我同上一次打呢個日記既我已經完全唔同晒啦.
兩年後既我又經歷多左.^^
但係多數都唔開心.
比起依家.我想返返之前.
人愈大就愈唔開心.如果到我有一日睇清呢個世界.
一定會好失望.唉.其實金日打返呢個日記係想打下心底話.
金晚我好唔開心.好失望.金次同返佢一齊我又不知不覺依賴左佢.
點知金日好似醒左甘.有個人打比佢.其實由佢對佢既語氣已經知係女仔.
但係我都同自己講唔好嬲.忍.我要比自由佢.甘我就問佢係邊個啦.
佢又唔想講.我都吾想好似逼佢講甘.佢第二次打黎啦..我問係咪女仔..佢話係....
之後佢講既野佢都吾知已經令我好嬲好唔開心..個時真係好hurt好失望..
我就呃佢話我同人地未散...點知佢講到好在意名份..好介意同人地女朋友一齊甘..
真係好唔開心..我係佢心中既價值只有呢d..我係咁諗男仔係咪個個都甘花心.佢係咪都有同第個曖昧之類既野.
但係我吾想佢嬲同唔開心...唔冼一陣就同左佢講我岩岩講既野係呃佢..佢好似吾明白我點解甘做.
其實講到底都係呷佢醋..佢又話唔想我呻醋......唉..你估我想..我唔辛苦咩..就黎想喊啦都..
但係金次講完呢d野之後.我地都冇講野..我就係到諗.. 點解會甘............係咪我既問題..係咪佢自私
最後佢同我講佢應承我....一世都會愛我...一世都會對我好....真係喊左出黎..諗起佢天日就去驗查..竟然好驚佢會死
如果佢死左我會點......我會冇晒意義...我會變壞..我會不停飲酒因為想醉...我會不停食煙..因為想暈..
|