夜晚2點幾同燒賣搵啊朱買''燒野''
之後係公園食 點知燒賣唔記得拎煙落黎
咪過左7仔買煙
之後去左金牛個邊d位坐
都冇野做 個死啊朱又係到飲酒
3點幾走人了!!
<------------------------------------------------------------------------------->
訓到1點起身
3點幾同芬芬 燒賣去食m記
之後返屋企睇電視
7點幾食完飯
大家姐返左黎 係到吵
之後佢走佬
我諗佢今晚都唔會返黎嫁啦
唉∼∼∼好黑人憎啊
唉!!好鬼悶啊.
日日都係屋企.
就傻啦.