| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 9 日 星期五  |
| 2010-07-09 |
分類: 未分類 |
去完camp返黎
個camp有D悶
大部分都係自由活動
但都有開心過既.....我諗仲開心都係傾電話個陣

呢幾日真係好熱 
.樂SIR同啊益'咬'手瓜真係好好笑
佢2個好鬼似倆父子
仲有3日炸
可以點?
好開心啊
可以讀形象設計啦'
哈哈哈....THANKS MISS
好耐冇同屋企企人食飯啦

|
2010 年 7 月 4 日 星期日  |
| 2010-07-04 |
分類: 未分類 |
好多野做啊
7月頭好多活動要去
冇日係屋企
好攰啊
今日比賽比賽
win左3間學校 ^v^
但自己打得.........>n<
唔鐘意件新波衫...
11號仲有比賽
+油啊怡中
呢排個天好靚
(但好熱)
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 189 | »
|