今日黑仔到死呀!!!!!
___________________________________________________
今日本來都好地地嫁,
不過由lunch遇到 "矮仔彤"(新名) 之後就黑仔到爆
首先比 LWY 叫我去搵佢,去到就審問我Day 5 CL堂有冇畫花張枱
我O曬嘴,心諗又關我咩事呀,我都冇做,個堂我筆都冇囉出泥
之後佢不斷屈我,吹漲......................
又話咩我上完堂就花左,
明明我入去個陣已經花左,又唔話係Day 4 上堂D人
校工又唔係勤力,一定唔係曰日check
點解一口咬定係我做,重叫我叫人證明自已清白
你證明到我有罪先la ! online
_______________________________________________________
跟住 CL 又要我補做,搞到我無得去棋藝
_______________________________________________________
"矮仔彤"正瘟神
|