H!佬**我打反今日既日記牙..哈2..我今日反
學訓左4堂**上左1堂=]]之後好快就放學lU*
之後同左牙盈走左.../\/\**去左搵歐偉+小忠
+牙b!+牙H!M**總知系CC果班牙...唉..好煩
牙..煩緊好多野=]]我地玩到7點幾走左..之後9
點幾出過黎=]]玩到好夜**有睇人嘈交..嘈青蛙牙
..卡卡..青蛙比人打左五把=]]/\/\**之後我同牙
盈過左天天打機=]]=^=..打到1點幾走..2點幾
反到屋企=]]同小忠+歐偉傾左陣就訓攪=]]攪左
4粒鍾就要起身T^T**反學又訓過/\/\**又系訓
左4堂..上左1堂=]]/\/\..吾傾喇..BYE**
|