我今日6點9反到屋企..就訓左..之後4點先起身**
之後冇乜野做--我就起左身..玩左陣..之後好悶..
諗住訓反喇**之後牙康打黎=]]問我做緊咩..我話
冇..我其實咁樣覺得有D煩嫁..我5系好中2佢**
有反感=]]之後就冇野做--玩電腦lU**呵2--今日
刀幾悶下..唉 ..聽日我要反大陸牙..又5知幾時反得
黎喇**刀系5反喇..我要打日記同陪芷彤***今日
刀幾悶下..5講喇..訓到4點先醒**之後就玩電腦喇..
玩到9點到..就同芷彤出左去玩..到左3點幾先反到屋
企=]]/\/\**全家訓撚哂..
|