今日返到學校 我都係好掛住老公呀xddd''''
所以我一放lunch' 就即刻打俾宙b啦>3<''''''']]]]
點知個死人吳x倫係度阻住我仲企圖o 意圖想收我老公線呀 我緊係唔俾啦 咪發deen lor ==
@_@'' 緊住我發現好多人同我爭電話呀,,,,, 慘慘!!!'']]

後來仲慘,,,,,,, 陳子樂仲阻住我哇!!!!!! 搞到我同老公傾得果5分鍾>3< 最後諗住佢地唔理我啦,,,,,]]
西瓜怡仲cut 左我老公線呀 好衰嫁!!!!!!!!! 好采老公冇嬲我咋^V^''
仲有幾日先可以見倒老公呀 我要等>2<'''


\
 |