今日勁開心囉乜事=]
成班女排一齊去BBQ
難得區麗今準時到早到...
點知hoey足足遲左35分鐘
之後去到大覽...
又燒野食....又打麻雀....又玩鋤dee
之後成班人去左丁咁細既公園玩....
玩到kai左...之後呀欣同我地玩7級豬同玩come棉台&鋤dee
我而加之知原來我d反應係咁慢嫁...失敗..
整到次次都係豬..整到我要做(是bat爽)...真係陰公豬呀
不過唔緊區麗叻叻鋤dee次次都我贏;]
8點幾就番黎食糖水...一路同呀Mui係到密密傾
食完糖水之後...我同佢見到對面有富豪雪糕買緊住就去買=]
之冇la la佢地係度喪卉...我又跟佢地喪卉....足足卉左我成兩條街...跑到我痴左....
之後我去在美孚玩..我地係咁向球場個邊d人say hi...不過冇人理
玩玩下點知我整親條頸...冇得玩呀
算....我地以我地嫁記憶整左個(是bat爽)出黎
可惜時間真係過得好快....之後我地就番屋企la...
原來我諗果個(是bat爽)動作係錯嫁.....失敗 |