| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 8 月 27 日 星期三  |
| 2008-08-27 |
分類: 未分類 |
今日個lunch真係好好味
去左九龍酒店食自助餐(5星級酒店)
有好多野食...有日式,西式,中式,印式咁
發覺d吞拿魚刺身同八抓魚刺身好正,三文魚剌身都ok好味
仲有牛扒食,要叫佢切先有
之後就有好多咖哩咁啦,又有薄餅
仲食左d生蠔同生既青口
d野飲先有趣,有得自己溝,我仲加左d雪糕上去,好好味
最有特色都係d甜品,真係好味都冇人有嫁,哈哈!
仲有d圖咁
入面係藍莓黎,好好味^^

|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
2008-08-23  |
分類: 未分類 |
今日又比人call左我去番教會(基督教) 去到企左好耐,仲好眼訓 差d係果度企住黎訓... e排夜晚同人傾電話 已經2日冇訓過教lu... 唔知仲可以頂到幾多日呢 |
2008 年 8 月 21 日 星期四  |
2008-08-21  |
分類: 未分類 |
最近無無聊聊咁過完1日又1日 屋係打機悶到死 打機打到就洗死 隔離裝修嘈到死 出去行街熱到死 打波打到攰鬼死 食下訓下頹廢死 奧運睇到嚇餐死 旁白講野廢到死 聽佢廢up就黎死 場場聽到好想......
(閱讀全文) |
沙灘的1天  |
分類: 未分類 |
2008年8月19日 果日去左沙灘, 班人勁遲先黎,搞到等左好耐,不過都冇咩野,只係熱左少少,係咁出汗... 落左去條勁長既樓梯之後,就送左份禮物比可怡^^ 跟住就搵左燒烤爐,燒左陣野食,就落左海灘玩... 個沙灘好鬼好石,行果時有d痛>_< 本來都玩得好地地,但係玩玩下有個衰人係到dup沙... 最衰就係dup到我... .\ /. 隻左眼中哂佢d沙,d沙入哂落去,果時痛都想死T^T 仲好想打佢,不過......
(閱讀全文) |
2008 年 4 月 6 日 星期日  |
| 大戰爆發 |
分類: 未分類 |
頭先同呀哥,呀媽開完戰黎 我播緊歌既時間,我呀哥係度食飯 佢叫我唔好嘈,又話首歌唔好聽 之後我冇理到佢,繼續係度播 佢就開左電視,仲較到鬼死咁大聲黎同我玩野 之後我就開埋部手機播歌,嘈番佢 冇啦啦我呀媽打電話黎,我呀哥同佢告狀 點知整係得我比人話,真係唔順 所以就同埋呀媽嘈,係咁開火 搞搞下,我呀哥都係唔夠我玩,逼到佢要出去 今晚果劑應該會更加激......
(閱讀全文) |
|