今日係去旅行既第2日
我地既旅行...
係食完就訓..
訓完又玩..
玩完又訓..
我發現在一首唱好好聽..
就係(如水)
係一首幾sad的愛情類歌曲...
女方被男方hurt得好慘,
首歌講述女方感受, 好愁好愁,
最後女方離開了他。
我最中2果句係..
難過亦過難道我...嫌損失未夠多....早放手可減輕痛楚
e句講中左我對佢...
我去旅行其間..
我成日都諗起佢..
我地晚上住浪漫薰衣草木屋..
環境都唔錯..
但d設備就一般..
我地去到果到要行山..
我地首先坐車上去
但落就要行...
食完飯我地就去左森林溫泉..
都叫ok啦..
明天就要走..
但我一d都冇唔想走既feel..
|