|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2010 年 5 月 12 日 星期三 |
|
lunch係到玩氹氹轉XD
我比呀肥用黎做地布T_T
之後成班人係到飛卡-口-
有張仲插左係天花版d喉到- -!
放左學同人去左顯徑天台籃球埸-3-
初初得個坐字
後尾d人叫落埸打波.....
點知係玩欖球式籃球-.-
大家一拎住個籃球就沖啊....係到撞XD
笑死...kahing比人轉到眼鏡都飛出黎
我就無事.本身想截志軍.點知比佢撞開左-口-
之後有人請野飲-v-
跟住就坐坐坐....
係到sd片比肥棠-口-
點知sd勁耐
最後返到屋企...7點多..
唔夠呀爸快...佢塊面黑哂~"~
之後沖涼..食飯..
食完飯恰左陣
汁碗洗碗...咁就又一日了v3v~
|
|
'離開時間-(:2010-05-12 11:17 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 223 | »
|
|