今日…… 我d野… 比同學爆晒出黎…… 有好多同學… 都知道…… 唉… 好懦既感覺……
今日……
我d野…
比同學爆晒出黎……
有好多同學…
都知道……
唉…
好懦既感覺……
'離開時間-(:2007-05-11 11:29 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]