|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 10 月 19 日 星期一 |
|
6:45正式起身-,-
搞完d野夾緊頭呀爸出左黎
嚇死-.-
跟住就返學
明明早左
但都係7:59先入到學校
咩事先-.-
跟住又要集隊
kA"k"iNG同學唔舒服:O
跟住i.s.冇咩做...
靜係臨去戈陣鄧小姐比左飛520我-3-
又幾好-V-雖然淡左少少
放學比kA"k"iNG捉左出沙田-.-
踩膠爆我眼鏡-.-
走戈陣岩岩好佢有車我又有
返到去就大教訓zZZZ...
醒左就食飯,汁碗洗碗
沖涼
到依加xd
|
|
'離開時間-(:2009-10-19 10:19 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 223 | »
|
|