|
|
| |
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺
2009 年 9 月 27 日 星期日 |
|
今日晨早睇出發~__~
點知條友遲好耐
去睇偽能叛變
不錯tut
跟住出mk
行左好耐,
買左一本comic
就食野
窮到要食杯麵
又搵唔到想要既野
就走
返左呀麻到
食飯...
10點返到屋企
比人話我又開電腦- -
日玩夜玩-_______-
仲有3日就放假@_@
快d到啦\______/
唔洗返補底
lucky
|
|
'離開時間-(:2009-09-27 10:54 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 223 | »
|
|