今日佢地幫我慶祝生日牙!12點幾個陣起左身啦!之後本身諗住話去剪頭髮既!
但之後傾傾下都係冇去剪到..星期5先剪!之後就整野個D啦!跟住就打電話俾佢地!
冇耐就過左桐桐屋企!3點幾就出左去!等人等左勁耐..成5點幾買野!之後入去啦!
勁耐都起唔到個爐..之後有個男人過黎幫我地!冇耐就得左LU!之後就開始燒啦!
一路燒一路挽!勁好笑牙!笑到我肚痛牙!哈哈.../\/\ 之後老公佢黎左啦!跟住佢地
話左去我牙哥個面挽..我地就係到挽捉衣因!勁好挽牙!我同布甸一組!挽左陣又
反去燒野食!跟住同老公佢地係涼亭個到''鋤D''挽左陣..老公佢地就走左LU!>/\<
跟住牙腸佢地左!之後我地各自上左''堤巴''係到挽誠實AD大膽!勁好笑囉!不過好涷!
之後過左去牙成佢地個到啦!訢晒係到聽歌!之後又係到跑步!卡卡!曖晒*不過仲差左
D野!就係...................................>/\< 之後1點幾個陣就走左!搭尾班車..
我地以為冇車啦!就諗住一齊行路反大埔!之後牙腸佢同我地講話仲有車!我地唔信!
點知真係有喎!之後我地上左!之後後面有班仔勁唔倨!因為佢地冇車搭..要行路!哈哈!
反到黎大埔之後同牙成佢地係房屋署到坐左陣..跟住我地就走左!佢地就係個到''鋤D''
反到屋企沖完涼就訓左LU!累了......
PS:對吾住牙老公!叫左你黎冇理到你!>/\<
UNHAPPY......
|