今日正式番學牙..要教書牙..**一早6點幾就起左身...因為妍妍打黎牙..
同我講話佢\以家出牙..**之後我就起左身啦...今日個頭整左好耐牙..話咁快就7點30啦..
我就冇理到啦,,是但整幾整就走左lu...驚遲到牙..佢\地等緊我嫁..真係唔好意思牙..*之後就一齊
番上學校啦..*傾左一陣就要排隊啦...好快牙...*之後就上堂啦..堂堂都幾好玩牙..幾開心..唔係好悶..*
我覺得ddd時間過得勁快牙..一陣就過左一堂..仲快過小學牙..哈*跟住就小息個d啦..食飯飯啦...之後唔夠
一陣就放學lu..放左學佩妍有ddd野要同老師講...之後就係學校同老師傾左一陣啦..我地個班主任好好人牙..*
我地話唔想坐個個位佢\就話聽日再同我地調過牙..我不知幾開心牙..我個排牙..全部都係男仔牙..勁衰牙..冇女仔牙
之後牙sir話唔好晒我地d時間牙..所以就話聽日再傾牙..佢\講左好多野俾我地知牙..卡卡...之後本來諗住走嫁啦..
點知見到牙c佢\地跟住就係學校打左一陣排球..好好玩牙..好耐冇係學校打排球啦..之後就走左去左桐桐屋企玩牙..*
你估我地玩左d咩牙..哈*唔知呢..跟住就同欣欣去攞番件校服..**仲食左好多野添牙..卡卡..*之後都成7點幾啦...
我地行得超快牙...驚番到去俾人鬧牙...所以就行我 咁快囉..好釆番到黎冇俾人鬧...幾驚牙..卡*
今日就係咁啦..咁你地呢..??
俾人掘...*唔知係唔係..??
|