| 今日好唔開心呀......!!!
早上作文去左it室聽野..
聽d圖書既野....!!!
知後作文..我作左同美茵佢一齊..haha
pe去左山頂....
打波..我同張雯佢打...
知後去左公園但又俾人趕左出黎..
一陣去返去..玩la...
我玩玩下就要考oral..
我坐係隻勁曬呀..
到我la..我一d都唔緊張!!!
可以我睇過la/呢度好...
係學校一定好緊張...
到我lu..佢話我d發音都ok..
考完我就返學校lu..
排隊勁好笑...
張雯佢正水la..一正正到許sir腳邊..
我地勁笑呀...haha..
lunch:
媽又遲囉飯la..
但我食飽飽就周sir問我你鑣囉左黎la..
我話囉左...haha
英文r:
我係度做功課...
佢唔知...佢話邊個傾計就搵miss 郭..
我有我做功課...玩..
我地玩野..正人..
功堂:
去左it室..佢地玩電腦我就做功課..
做左好多樣la...haha
數學:
做bca做好多個練習..
我唔識做呀..點好呀..
放學做bca就做數學bca...
走la..返屋企我俾莫家捉住佢勁死我..
我都唔知點解佢地咁鍾意既..
最初peter仔佢玩先ga..
e家成日俾d2年打..又勁死果隻...
算la..玩下..!!!
返到屋企哥又同美茵佢傾電話..
我問亞哥佢去唔去家長教師會果個旅行..
佢去呀..又問埋美茵佢去唔去low..
佢都去呀..勁開心呀..!!!
到左6點幾訓左lu...
知後9點幾先起申..
佢同美茵講我d訓呀..好衰呀...
我改左8號先返...星期六唔返..
我好似要去bbq呀...!!! |