今日去游水黎!超開心牙!
係咁玩水戰!比人夾攻牙/口\
今日又撞到個小學同學呢!
不過咩都冇講過!好無奈牙!
燒野食又悶呢!坐係到冇野做!熱死我啦><
原來同人講心事係會開心d ga!
今日同表哥表姐傾左陣!發覺個心好似冇咁火!好開心!
e+先知咩叫知己^^