|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
|
支力...
|
|
今日煮完餐飯之後..
出左街..with韻善同埋winnie..
好耐冇見過善啦...
都係咁可愛.../\/\""
之後行左好耐..
行到勁支力..
係咁搵位坐..
搵吾到...之後坐左m記一陣..去左呂明..
比善笑死...之後見到好耐fd..
之後去左良景....m記..
佢地黎埋..傾左陣計..
之後陪彤彤去盈fung..
見到瑤瑤...
口可..返到屋企..仆街..
嬲....>.<
|
|
刊登時間︰2006-07-07 08:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
|
社排..第二....支力""
|
|
今日同ivy返學...
佢遲左..不過吾緊要..之後搭的..
幫牙sir手,,
口矣..成績表...口矣..吾好提lu..
下年努力啦...
之後打社排..
好開心牙..
第一埸對達社...win左,,,
>>>sor,牙cat”
之後同牙cat傾計..
比c子笑到我地死...
勁搞笑佢打波...""
之後再對嘉社..勁驚囉..
個個高到牙...不過最後都win,,""
之後對義社...輸左..
不過都好開心牙...
um....助社第3,,
愛社第2....
義社第1...""
弓喜弓喜...
之後走lu...with..ivy..牙cat..欣..
ivy左坎..佢地2個去左我屋企..
之後煲碟...睇睇下訓著左..好支力牙..
之後佢地走左..吹漲..
又訓覺...勁頭暈...""
今日瑤瑤話要走....好吾捨得牙..
口矣..排球隊冇狙2個人啦...>< |
|
刊登時間︰2006-07-06 07:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 113 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|