__"人世間多少空虛傷痕?『幾多孤單傷痛?』。
《《"從前共你難過太多 *怎麼可設想"》》
 

2006 年 2 月 9 日  星期四   晴天

  病左..  

                      

今日返學好暈,,,

之後上堂都都冇心機上...

之後愈黎愈凍牙..

之後打比牙媽叫佢幫我請假..

中文堂..好傻牙佢地..

之後lunch走lu.

 搵我牙媽..佢話我青哂面...食左野去睇醫生..

口矣..麻煩....之後返屋企訓lu..

訓醒仲暈...'食左d藥勁想嘔...

**今日開始覺得原來自己好渺小""

今日好多謝...d朋友仔黎問侯我...>3<

聽講下就發生左小小野..

 

刊登時間︰2006-02-09 08:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天

  吾妥.....>.<  

                      

今日一起身就喉嚨痛,,,

返到學校...睇報紙....

之後上p.e堂..

悶到死..死凍喎..

玩埋d無聊野..

挨埋左牙wing度訓左陣..

係咁流d眼水...

小息啦...又訓..之後又p.e撐上..7樓

同琳打陣乒乓波,,,

打鐘..走返上去...

上英文堂...第一堂都ok既..

之後第2堂英文..吾妥..係咁訓..吾知做咩好支力..

之後lunch問牙ling我係吾係發燒..

佢話小小..

之後上到去行去食野個陣..勁暈..想暈低..係咁扶住佢地..

之後返到課室...想去飲水..點知文樂冇啦啦係我面前嘔..

仲要嘔正係我枝水附近..我又要望住佢嘔..我手捉無昔咁..係咁搵佢d fd..幫..

我冇要枝水...'

之後上mths..落左去1d上..又想訓..吾知做咩..之後人文...演講.吾知點解佢地會笑我,,

=.="放學..想打波..不過頂吾順..同牙莊返去..

返到屋企..好凍...問牙媽係吾係發燒..佢話係..就咁食左粒藥訓,,,

刊登時間︰2006-02-08 05:08 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



ying0816
暱稱: TSZ瑩=]``”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
笑笑笑,,,,
好支力,,,
顛左,,,,
開心 && 煩,,,
行行行,,,,,
文章分類
全部 (226)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed