今日好早咁起左身`10點牙,,,勁早囉係`=0=
起左身又想訓啵,,,但又驚小麗會打比我`
SO,,,都係冇訓到的`

跟住係到睇MONDAY,,,再睇電視`
到左12點幾到係到玩電腦`
過左一陣見到小麗ON,,,好在佢唔記得叫我返教會姐`

跟住同人傾電話,,,傾傾下同老母嘈囉`又[亨]我個頭啵`
想我蠢上+蠢麼!?同埋如果我唔係傾電話我會再同你嘈落去AND打返你囉`
勁[興]牙個陣`

又過左陣儀問我去唔去球場,,,MEILO都去`
點知唔見MEILO囉`我同儀行左一陣都唔見佢,,,AND最後都係唔見佢地`
返到去MEILO問我地去左邊,,,我又問返佢去左邊`
佢等左陣都唔見我地,,,佢去左公園吹FANG`真係唔好2思了`=~=
跟住過左去牙[女麻]到食飯`返泥又係玩電腦`=00=
這樣就過一日了,,,真是無聊了`
[呵,,,仲有牙`我開左個新XANGA了`THZ ABC你教我囉`
]
[想知就睇我個ICQ INFO喇,,,但你地應該都比我SUP曬了`我仲會打尼個日記架,,,尼個有時MAYBE多D野睇的`XPP]
分類: 未分類 |