| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 7 日 星期二  |
Y_Y  |
今晚返ive,要補考英文呀,勁驚又唔合格,同埋又派卷喎,真係好驚喜啦今晚,雖然今晚要補考英文,不過今晚都照常踢波,哈哈,今朝出門口時又唔記得帶筆,又要問人借-.-同人鬥波時,一開始我好有機會入球架,耐無踢,係禁區都會中龍門隻腳唔入,失敗,之後就比人禁住來踢,好彩我地有球王係,我地入球先,最後先比佢地追和,之後都係自己人踢,今日唔知做咩,特別鐘意射人地隻腳,特別係龍門,都係因為咁次次入唔到呀,最後臨走時比我入返一粒,7點考,踢到7點10先走,上到去岩岩好,不過監考個miss做d野就有d亂啦,唔講佢啦,原來有4part,miss又話得3part,考完頭2part上去問佢,順便拎貼士,之後落返去考,聆聽好簡單啦,oral都係,我念都會合格掛,考完返上去睇上星期測d reading合唔合格,仲以為唔合格team,點知有56分呀,好小會合格架,哈哈,勁開心,不過我地電子都好似成班合格,下學期,我念唔使再補考掛,聽左陣就放學啦
|
| 刊登時間:2006-03-11 01:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 222 | »
|