| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
呂呂生日快樂  |
經過尋晚趕工之後,仲起到身都算好,今日返training,無咁悶,有得挑下機,d時間都過得快d,放工之後打比呀爺,同呂呂佢地爺食飯,搭mtr去旺角等佢地,由於佢地無咁早出來,就係旺角球場睇人踢波,d人真係好勁,我都想有咁ga技術,可惜~~~係到睇左好耐,佢地先來到,跟住雪碧都唔知係咪係條街到撞靚仔,係咁帶我地兜圈,話搵間店,但又唔知店叫咩名喎,條路又唔記得點行,玩咩??兜左成個旺角之後決定去食韓燒,今次几好,有人自動要求做呀四,唔使出去拎野食,都有得食,潘潘原來你有爆笑制,一開左就有排先熄到,都几搞笑,仲好易開呢個制,次次見到你都開下你先^^食完之後去影貼紙相,呢樣野好耐都無影過啦,不過次次影完都唔知掉左去邊,今日應該唔會啦,佢地個個過膠,我又整埋成張,唔會唔見掛,係呢到都逗留左勁耐,跟住搭mtr返home啦,好耐無出過夜街啦~~
|
| 刊登時間:2007-04-20 12:30 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 222 | »
|