| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 24 日 星期六  |
| Y_Y |
今日9點到起身去踢波,起身時有d唔想去ga感覺,不過約左,無謂放人飛機,換衫就出發去美孚啦,去到呇a踢緊,都係自己d人來ga,換好衫就係場邊練下波,等左半個鐘到就有d踢啦,今日唔係做咩成日用手去點個波-.-有時仲唔知踢左去邊同埋個波一傳比我就會失-.-唉,不過差唔多踢完時,有人傳個靚波來,我一撞,大細龍門入左,好似無咩興奮感覺,唔知點解-.-呢球係呢個場第一個入球,應該開心,不過就....踢完就換衫返屋沖涼,訓教lu~
到8點到就去青衣城等人啦,去到好多人係到等緊啦,有爺、文、康、+2、+文、林文輝等等,之後仲有欽、呂呂、歐雨、仲有琳呀,好耐無見啦,同之前無咩分別,都係咁...係到等緊人時我同欽去零食物語見祐ga朋友呀,仲過去say marry x'mas team^^等齊人之後成班人去海旁玩,係到玩手拖手d唔知咩game,我玩左一陣就無玩啦,係到影呇a^^之後分成一堆堆啦,無几耐,呀立同呀婆都來埋,奀a左隻北極熊來,勁得意呀,比我搶左來玩,我仲比我眼鏡比奀a,成個熊仔博士咁,跟住同到玩魔術,可惜,我識好少呀,好想學多d,之後忠、黎黎、多粉、johnny、sl、 chirs都來埋,點几時有d人出去啦,我仲留係到玩,到2點几就johnny、忠、呂呂走lu~送埋呂呂返去之後,係樓下買糖水時,見到大細孖呀,仲有peach,係到傾左陣就返home啦,係屋企一邊食糖水一邊玩電腦,好好味呀,玩到4點几先訓
下年希望可以突破自己,同lonely x'mas say good bye啦,哈哈
|
| 刊登時間:2005-12-26 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 222 | »
|