| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
Y_Y  |
原來咁多日無打日記啦,依家補打返先,今朝好早起身搵搞伴機比呂呂,佢整cake比戚戚,自己又唔知擺左去返,呀媽又好早返左工,無計啦,為有自己去搵,搵左好耐,成間屋搵埋都搵唔到,差d要打比呂呂話借唔到比佢,好彩最後都搵到,之後打左陣機,呀婆打來問我出左門口咪,死啦,原來唔記得約左佢去買娘親節禮物,跟住超快速換衫出去,都唔係遲好多姐,哈哈,同佢出荃灣睇,佢勁係到念買花好定飾物好,我就唔使煩啦,我念買咩,呀媽都鐘意啦,哈哈,係千色店到買左一set耳環同頸鍊,佢就買左1束花,好靚呀,買完之後就送埋佢搭車,跟住就搵人打機,玩到6點几就返home,之後呀媽返左來,比份禮物呀媽,佢睇到就開心啦,哈哈,跟住再同媽、家姐出去食飯,原本去沙嗲王食,但好多人排緊,之後轉去食日本,遲d去都差d無位,我地走時,有好多人係出面排隊-.-跟住我搭mtr join埋呂呂、波子、粉去旺角搵戚戚佢地,呢間好似大過上次呀婆果間、之後食呂呂整ga餅,几好味啦,之後係到玩下野咁,到點几就同波子、呂呂、粉走左,搵埋忠搭車返home啦,返到來都2點啦,沖左涼就訓啦,係cafe時都好眼訓
多謝晒呀婆陪我買野^^
|
| 刊登時間:2006-05-16 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 222 | »
|