| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
Y_Y  |
今日返工好勤力呀,好多牌都比我拎晒,哈哈,今日心情都ok開心啦,但唔知點解d時間都覺得比平時慢,勁奇怪,今晚仲念住收9點,但紅日收8點半good~~收工後打比呂呂佢地係邊,約左呂、立、婆、戚、粉佢地食飯,去返丙記牛牛食,由呂呂帶去,但行左勁耐都搵唔到,呀立話我地行錯,佢帶返,就搵到啦,呂呂笑到傻左-.-但我同佢都覺得係無錯,但唔知點解搵唔到?-?入去搵到位之後,雪麗仲咪到,佢電話咁岩又壞左,佢話係家樂等佢,咁我去返家樂等佢,但等左勁耐又咪到,佢電話打通,喂左兩聲又cut線,-.-好彩最後都等到佢,我地沿住上次行去食丙記牛牛條路,去到搵到喎,但唔見佢地喎,之後雪麗話,前面仲有間,我就知咩事啦,頭先呂呂無帶錯,係去左第二間姐,之後去到果然係到,我地去到佢地叫左野食都差唔多食完,跟住我地都叫埋,d野都好好味呀,咁今次戚威整ga芝士cake都唔錯啦,味道ok啦,食完佢係到拆禮物,係緊係到玩龜隻頭-.-都玩左勁耐,埋完單就搭車返屋啦,返到青衣城等戚戚、雪麗去tolet,等左陣呂呂走,跟住等埋佢地出來就返home啦
呂呂生日快樂
|
| 刊登時間:2006-04-18 01:31 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 222 | »
|