| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 1 日 星期六  |
Y_Y  |
今日比平時返工仲要早起身,就係出癸芳踢波,同程、誠一齊搭車去,佢地兩個同承去督波,我同peter上到球場時,無位就落左機鋪打機,果到都几大架,不過唔多機種,係到玩到佢地督完波就上去踢波啦,中午踢波真係晒死人-.-不過都係照踢,踢到2點到就走啦,落去買野飲,嘩~~d橙汁好低飲呀,十蚊就有^^飲完又入機鋪hee下,出來之後我自己返home,佢地出去買野cut hair,返到home緊係沖個靚涼,訓陣教啦,起身就打陣機,換衫出去,要遲到lu~~
今晚同呀婆預祝生日,係青衣城等,去到見到立、呀婆、戚、欽係到,真係好意思,要主人家等team,等埋我、波子,城,仲有等埋peter就搭車去旺角join埋呂呂上左間cafe,玩下、傾下計,d野食都几貴下,就同呂呂、雪麗、欽出去食,食完join埋粉同忠上返去,佢地轉左位,仲坐地下,都唔舒服ga,無計啦,咁先坐到咁多人,係到玩野,killer,話事碑咁,嘩,佢地罰人d野好核突呀,念起都打冷陣,我都係被罰之一-.-玩到2點就走人,搭的返home,返到來都3點几啦
呀婆~生日快樂
|
| 刊登時間:2006-04-03 01:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 222 | »
|