唉...已經成年無打日誌啦,,不過我仲記得d人點整名/音樂~^^ 不過我有時唔記得..琳/珈..你地都要教下我喎!!! um...今日有咩講呢?好似無喎.. 算啦,等你地大家知我有日誌先打多d野啦.. 其實我2006年已經有日誌架啦,希望你地唔好話我跟你地啦!!T^T 好ya~終於del哂我之前d日誌啦!!^^