今日6點幾比細珊同提兒個電話嘈醒左*搞到我比呀哥鬧-口-*7點幾寺身出鋪頭打比黎晴,之後去新百佳搵佢地,
認唔出呀橙牙-口-*搞笑咩!!!靚左咁鬼多的。
之後返學校,坐船船出hk*F|<*架車咁得細*又唔知邊春個係到食留連糖,勁得臭!!!勁想嘔......
去到赤柱,嘩!!!咁快就要玩電梯-口-*之後去睇野,勁搞笑!!!係現代館個到,有個男人係到講緊電話,勁似假人.之後廖b本來想整佢,到最後都係冇,行左一陣,去左行百佳!!買壽司,正牙>3<"""艾爆!!!
子皮b雞翼都幾好味架啵!!嘰嘰*食到飽飽。
過左一陣,焯慧叫我【咩】佢,搞到我隻手冇晒力*鳴......
去到碼頭,希b嘔牙!!妖*就到先嘔,之叫我唔好嘔牙,自己咪又嘔!唉*係碼頭坐左一陣就去mk行啦*玩咩?!唔識去旺中?!-口-
行完買齊晒野就去大快活到食野,食左33蚊*-口-*
食飽陪呀Yo買眼仔,搵左好耐先搵到,癈的-口-*溫希勁想暈咁,勁驚佢牙=口=*
坐3樓,嘰嘰*正牙*見到德文個d,冇左6蚊牙鳴......衰的*見到林陣峰同佢條女*嘰嘰!!搞笑
坐坐下見到隊長,嘩!!咁鬼好彩的,又話去放蛋點知去放水,搞笑-口-***
好鬼核凸牙-口-家樂同呀林kisS*↓
←2個白痴仔*
|