

[ -★我只希望在你心中..*留下[1個小位置]]'`°°
{-/▼這一刻 `.-°'`*一想到未來!!-*+|還要更活得精彩*||■|[!
!°讓我 [﹍又愛又恨=)她的愛怎麼__________那 麼深?!]
◆..要學會堅強\\’不要輕易流淚./\
”:魯弓仔,,:禾愛李’’[]*
`M!z yOU*..- FOREVER LOVE `
..●`/!告別了愛情 回到一個人*))))`
.◆.◆.◆.讓你傷心是我 就是我錯"**`!!
!♥ 誰曾{承諾}要1世在我的身邊"[約誓]為何未兌現 ``
♠` 怪自己沒運氣!!` 常常被騙=]
`♣-[=如何辛酸..如何淒慘..如何分擔 ??..
:`',★*失去過後‥•︴〞才懂得去珍惜°。ㄖ■≠
■||-;老公豬,,我艾你也>3<咀啖先XD\\,,,]]!
____牙瑩.;coco',芷恩./雞徐..好 姊 妹 >3<" .. ..`永 不 分 離*-!!
[___,.,◆﹏* 我 不 怕 死 但 我 怕 輸 怕 失 去 你*!"*]+
好 姊 妹-* 錫 哂 你*>33333333333333<"
◆◆-- 不過立心想你開開心=,. ,. 別要緊!
'' ㎡'|﹡ 愛你會令你憂愁 - , 寧願後退______!|('*◆
*/\%.,×× 愛情 - 依然是傳說 **', ]-:就別再觸碰!
▼|﹡別愛我-'|!];/`,-如果只是寂寞!**
°°.,'=]◆-常奢想某天 ,, 日夕陪伴你身邊!
◆◆- 我也試過 -- 做自己都怕醜! /*]
''★/講一百次抱歉 __________ = ] 難保一個裂口`﹡
`◆!,, 學 會 珍 惜 我 ,, 很 難 MA ??"*°﹏'ε
☼`` 我 曾 快 樂 過 嗎 `-}
♥♥ * 傻豬! 禾愛梨ya" >3<\=}
{``-● 不能 說句 {我愛 你} 也 不要 說句 [對不 起]`]*`
























| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
 
|

|
|
,,..*[[星期33333,,'']] |
|
|

琴日禾去左粉官接牙蓉番學啦...."之後有個吾撚知冰個啦.....*無撚啦啦串熊貓仔喎....."
佢係我,,牙欣同牙蓉後面講前面個兩個仆街企係到....*之後去左食野啦...."
之後係咁玩囉......."





|
|
|
刊登時間︰ 2005-07-21 12:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
|
 
 
|

|
|
,,..*[[星期11111,,'']] |
|
|

今日牙蓉打俾我叫我同佢去粉官拿校服....."之後我地行到個去啦....*
之後CC張野....."點知係8月19先去拿.....*搞到我同牙蓉白行...."
之後就去左牙蓉屋企打機....."之後我地玩去2點落去食野.....*
食完野去左後山玩....."我地去到後山點知好多人....*坐左一陣就走啦...."
之後牙欣番到黎....*咁我去搵牙欣啦...."之後貞子叫左牙蓉個D去左粉中....*
之後我係富公等佢地番黎囉...."佢地搵到我....*牙蓉話去搵貞子..."
我地話吾去....*咁我地咪係富公玩囉...."叫左梓華妹落黎...*





|
|
|
刊登時間︰ 2005-07-21 12:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
|
 
 
|

|
|
,,..*[[臭豬一族成立,,'']] |
|
|

``\ 臭豬-一族°°°°°
°/臭豬瑩[臭豬思琳`臭豬牙明欣]臭豬敏欣°`臭豬涼粉'[臭豬細樂`臭豬肥西]臭豬可樂-
-臭豬細B{-臭豬牙怡°`臭豬莉子}臭豬阿樹/
°°°°°-臭豬傻星`臭豬bb[臭豬ka 詩`,,"臭豬牙文,,臭豬牙敏,,臭豬細蚊
臭豬魚,,臭豬卓嵐,,臭豬蚊蚊,,臭豬敏敏,,臭豬提子,,臭豬藍藍,,臭豬牙欣,,
臭豬kiko,,臭豬嘉嘉,,臭豬臭豆腐,,臭豬草臭豬叮叮,,臭豬糖糖....]]
,,.."臭豬族長係,,,臭豬瑩.....]]]




|
|
|
刊登時間︰ 2005-07-13 07:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
|
 
 
|

|
|
,,..*[[星期22222,,'']] |
|
|

我今日好開心牙...." 同蓉蓉個d玩得.....* 我地又嘈人喎....."
我放棄權..." 要羊仔.....* 哇...咭哈哈哈" >3<啜爆[羊仔]
我咁次唔會俾羊仔離開我嫁......"





|
|
|
刊登時間︰ 2005-07-12 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
|
 
 
|

|
|
| ,,..*[[星期55555,,'']] |
|
|

琴日同呀包...欣豬..,蓉蓉...呀佩同梓華妹係華明天台玩啦.."
唉..."欣豬好慘呀..."見到熊貓仔咁望地二d女仔.." 咁都忍到...."
勁勁勁勁勁...."俾我一定同佢散啦....."之後我地又講話熊貓仔鍾意蓉蓉....."
欣豬都係咁講....."熊貓仔佢搵d野同蓉蓉講.."我地覺得熊貓仔係想溝蓉蓉啦..'
傻既都知啦......"





|
|
|
刊登時間︰ 2005-07-09 10:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



|
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|