從此就向住呢個目標進發.... 呢幾日不停同冰冰開會....哈哈哈...大致上有個雛形~ 而家只會好專注去策劃呢件事!!!! 咁大個人呢次係我下起最大既決心... 跟住落黎....好似會好忙咁....哈哈 一切係咪係計劃之內...都唔知....太多變數... 一日未死我都要完成埋呢個夢... 係咪得個講字同諗字,,,到時你地咪知囉~~
冰冰..傻妹....大家一齊努力喇...!!!
好期待....這一天............