| «‹ July 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
| 2010-09-03 |
分類: 未分類 |
返左學3日啦,C班都OK啦,D人都幾靜下,,
雖然好多人都唔係好熟,
得隻豬&KA豪哥。
班主任MissChau,幾好,唔錯~!!
到講學習啦,今年忙左好多,
學校嚴左好多,D野會難好多,
總之乜都多左,,,。
揀左地理&化學選修,
化學好似都幾難下,我諗地理應該OK掛。
好好收拾心情,下星期一投入呢個極度忙碌既階段,
收起初中時既懶惰,拎出奮鬥既心,(希望可以啦,不過好難)
渡過係HOYU既最後兩年半~
朋友們一齊加油呀,努力撐下去~!!!
|
網主回覆
可能呢幾年都會有大既改變,,,
忍耐埋呢兩年半啦,,就可以逃出,,
但呢兩年半唔易過,,
周哥哥~加油,,捱下去~~!!! Posted at 2010-09-05 02:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX... Posted at 2010-09-05 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
冇老師果陣就嘈左D~
有老師果陣勁靜,,個個都唔出聲~
可能個班房,少左好多人~ Posted at 2010-09-05 02:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx....you2.... Posted at 2010-09-04 12:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx... Posted at 2010-09-04 12:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
周miss....好有錢
中1個陣..差唔多請我地大半班去camp!!
|
網主回覆
衣加有BB女~~去唔到啦~~ Posted at 2010-09-04 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX...... Posted at 2010-09-04 01:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX.....MARCO SAW JAI Posted at 2010-09-04 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX... Posted at 2010-09-04 01:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|