| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 7 日 星期五  |
| 分類: 未分類 | 6/5
今日8點幾起身.之後就整野
整左好耐..但系條龍而家出左去 所以我地要追佢-___-
之後出到去 系到等.因為我地第30炮 等到痴晒線
之後去左搵宜..同佢吹左陣水之後 就繼續等
等到12點15左右.終於出得拉
我地超型囉 哈哈xd
之後一路行 戈天又洛雨之後又停 又再洛
玩晒野甘-_______-
去到大球埸 真系勁型囉...
之後再行去大樹下
見到勁多元天人囉-.- 又見到咸聰 吹左陣水
之後繼續行...差啲比條龍尾整到
成程路行到勁攰 又洛雨
行到隻腳好似五系自己甘 痴線架-__-
之後好快就反屋企hea xd


好令架條龍>3<
| | 發表時間:2010-05-07 01:35 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 60 | »
|