金日..我同細佬佢地返左學校打波!!
我地女仔輸左..=3=
之後..我地同牙朱..朱女個d去左大地喝酒!!
我喝喝下自己坐左去一邊..
個時好想喊!!
之後..牙欣問我做咩!!
我吾講la..我叫佢問小沅
上次..係千色諗邊個牙
佢話o..又係佢牙!!
之後..牙朱話又大牛..
佢地係到問!!
我同細佬7點到返學校!!
燒野食..好好玩牙!!
之後..9點8到同細琪1111''齊返屋企