|
|
2009-12-24  |
分類: 未分類 |
今日係平安夜;挽得好開心呀xd
8:30a.m到左東涌搭cable car.
再去昂坪獻唱.穿珠仔;扭波波
仲有hippop睇.
影左好多相<3
仲收到聖誕禮物@@
之後陪朋友去左outlet掃貨-v-
再去葵芳買聖誕禮物for聽日.
希望收到我今日送俾你既禮物你地會鍾意喇^_^
祝大家平安夜快樂!!!
|
| 發表時間:2009-12-24 09:45 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 104 | »
|