| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
| 2010-11-21 | 分類: 未分類 | 20/11/2010
9點幾起身玩電腦~
玩左陣之後整野~
等到1點出街~
去天富搵珊珊豬@安安豬~
跟住行北江~
同安安豬一齊買左同件衫~
好靚啊件衫~遲D先影相~
跟住珊珊豬@安安豬個朋友嬌嬌黎左一齊行~
跟住行左去銀座~
嬌嬌好得意啊~
行左陣銀座去左公園吹水~
吹左陣去左頌富~
去完頌富返屋企~
等左半粒鐘~
去左阿姨屋企燒烤~
玩到11點30返家LU~
21/11/2010
今我姨媽同表嫂由大陸黎左屋企~
跟住洗頭換衫整野去飲茶~
飲左1個鐘到就走去行間~
買左對高筒~
跟住返屋企~
休息左陣~
同阿媽@姨媽去屯門行~
去吉之島買左好多野~
行完一陣送姨媽去酒樓飮燒酒~
之後同阿媽返屋企~
今日超累~行左太多路~
好啦打住咁多先~
林走之前記得留CM啊各位!
| | 發表時間:2010-11-21 08:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 20 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] | 分類: 未分類 |
| | 發表時間:2010-11-20 10:41 AM |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 35 | »
|