好白痴!!
今日番學冇約 yuki ..
所以遲咗出門口..
但係冇遲到 !!!!!!!!!!!!!!!!!
之後番到學校..
又唔知淨係F.3要集隊..
所以上咗去..
跟住先知..
所以係1樓等入禮堂影學生相 ..
仲要俾我見到你地
+++++ 唔好再叫我聰明豆 ( 糗 ) +++++