今日1點先get up` -3-  

因為要等牙ba走左我先起得安樂`t3t

1開電腦`吾會好似敏咁有人add佢` = ]

同敏傾左陣電話`就收左線on msn` = ]

 e排冇打機` -v-  係咪好乖呢` -vv-

不過成日都系屋企` 苦練整ban中`. . .

丫係w0r` 琴晚同您傾傾下msn`

 0ff鬼左` -3-   s0rrrrrrr  la`

 ♥愛上了banner` = ]

苦練整ban中`. . . 

完成品` -33- 

牙遙個blog換個背景` -0- 

超粉耶` !!  -33-

唉`. . . 影番琴日張成績表sin` t3t

操行得B-  ` . . .  評語 ; ; 努力study , , 多d答問 , , 留心上堂` -33-

今晚dinner又有湯飲喇` -33-

好味呢` = ]

睇黎要食小d炸野先duck喇` -0-

恨死暗瘡`-33-  __________



 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

今朝見完家長`比牙ma爆左2大獲`-33-

第1獲`; ; 要帶眼鏡上堂` t3t

第2獲`; ; 要夾住忽陰` -3-

miss ki 真好人` 有得比我簡可以吾帶`

不過佢狂講d後遺症出黎` . . .

又話咩第時做手術會好麻煩` -0-

而家咀咒我牙` . . .  ?!

冇啦啦又拉埋敏講` -0-   有病ge` -33-

又問我牙ma ; ;  你個女黎左未` -0-

不嬲都黎左la` 坐係佢格黎都吾知`-3-

係女仔都知佢講乜野黎左未la`

邊有人咁公開答ga`傻傻地` -v-

吾通佢冇` -33- ?!   咁kai`. . . . .

又話我成績好差` 個差字已經hurt左我l0r`吾該 . .

話mama地咪算l0r`. . .  重要插多個差字落去`-33-

睇下` . . .  講佢都哂左半篇blog`  真係可悲` t3t

浪廢q00za資源`-33- !!!

見完家長之後` 我即刻去左剪頭髮` -33-

驚miss ki鬧丫嘛`  點解我會驚呢` -0-

吾剪都剪左la`  忽陰短左n倍` 超柒`t3t

過埋e個假期sin算la` -33-

自從琴日牙怡話叫我幫佢整ban` -0-

我開始真係識整字ban ` -0-   咁神奇ge` -33-

cut hair 中` . . . .

jelly been ` . . . .  夾糖` +w+

咦` . . . monday有棒仔公文袋` -33-  多手買左tim` -0-

整左3個字ban` -33-   雖嘔但勿偷`= ]



 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]