|
今日1點先get up` -3- 因為要等牙ba走左我先起得安樂`t3t 1開電腦`吾會好似敏咁有人add佢` = ] 同敏傾左陣電話`就收左線on msn` = ] e排冇打機` -v- 係咪好乖呢` -vv- 不過成日都系屋企` 苦練整ban中`. . . 丫係w0r` 琴晚同您傾傾下msn` 0ff鬼左` -3- s0rrrrrrr la` ♥愛上了banner` = ] 苦練整ban中`. . .
完成品` -33-
牙遙個blog換個背景` -0- 超粉耶` !! -33- 唉`. . . 影番琴日張成績表sin` t3t
操行得B- ` . . . 評語 ; ; 努力study , , 多d答問 , , 留心上堂` -33- 今晚dinner又有湯飲喇` -33- 好味呢` = ] 睇黎要食小d炸野先duck喇` -0- 恨死暗瘡`-33- __________ [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() 今朝見完家長`比牙ma爆左2大獲`-33- 第1獲`; ; 要帶眼鏡上堂` t3t 第2獲`; ; 要夾住忽陰` -3- miss ki 真好人` 有得比我簡可以吾帶` 不過佢狂講d後遺症出黎` . . . 又話咩第時做手術會好麻煩` -0- 而家咀咒我牙` . . . ?! 冇啦啦又拉埋敏講` -0- 有病ge` -33- 又問我牙ma ; ; 你個女黎左未` -0- 不嬲都黎左la` 坐係佢格黎都吾知`-3- 係女仔都知佢講乜野黎左未la` 邊有人咁公開答ga`傻傻地` -v- 吾通佢冇` -33- ?! 咁kai`. . . . . 又話我成績好差` 個差字已經hurt左我l0r`吾該 . . 話mama地咪算l0r`. . . 重要插多個差字落去`-33- 睇下` . . . 講佢都哂左半篇blog` 真係可悲` t3t 浪廢q00za資源`-33- !!! 見完家長之後` 我即刻去左剪頭髮` -33- 驚miss ki鬧丫嘛` 點解我會驚呢` -0- 吾剪都剪左la` 忽陰短左n倍` 超柒`t3t 過埋e個假期sin算la` -33- 自從琴日牙怡話叫我幫佢整ban` -0- 我開始真係識整字ban ` -0- 咁神奇ge` -33- cut hair 中` . . . .
jelly been ` . . . . 夾糖` +w+
咦` . . . monday有棒仔公文袋` -33- 多手買左tim` -0-
整左3個字ban` -33- 雖嘔但勿偷`= ]
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |