|
今日考左3科,, 中文 - I.H. - 中史.. 琴日掛住溫中史,, 攪到冇咩點溫中文同I.H.. 所以已經遇左唔合格,, 一心諗住自己會識.. 點知考埋哂d自己唔識既野,, 算啦!!* 個world系咁吾公平ga喇!!* 收緊I.H既試卷既時候,, 個老師話要2份野分開傳,, 我吾明佢講乜,, 所以2份交哂出去,, 夾埋左牙`` 我同老師講番,, 個老師竟然笑笑口咁同我講唔緊要,,, 點會唔緊要牙./\. 我果刻勁驚會比miss曹鬧 lo,, 希望吾會laaaaaa !!* 另 外 滴 東 東 -vv-!* 玩 "立 足" 玩 到 k a i 左 ,,,
我 滴 兔 兔 `` 一 睇 就 知 系 假 x]"
自 己 整 滴 圖 圖 `` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() 唉,,, 聽日就測驗喇/口\" 好驚牙`` 冇咩點溫過,, 今晚刨書la... 呵-vv-!* 今日個fd同我講.. 佢比人呃左,, 最衰都係死人"洪卓立" 整到我個fd咁唔開心!!* 受死la你.. 比個網人地... 想知道人地鍾意乜水.. 真係想死牙`` 話比miss ki聽.. 又好似過火左d既,, 不過你始終都係"欺騙性騷擾" 緊人!!* 準備受死la!!!!* 好既一面,,, 係我冇比你呃到牙xDD" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |