今日考左3科,,

中文 - I.H. - 中史..

琴日掛住溫中史,,

攪到冇咩點溫中文同I.H..

所以已經遇左唔合格,,

一心諗住自己會識..

點知考埋哂d自己唔識既野,,

算啦!!* 個world系咁吾公平ga喇!!*

收緊I.H既試卷既時候,,

個老師話要2份野分開傳,,

我吾明佢講乜,,

所以2份交哂出去,,

夾埋左牙``

我同老師講番,,

個老師竟然笑笑口咁同我講唔緊要,,,

點會唔緊要牙./\.

我果刻勁驚會比miss曹鬧 lo,,

希望吾會laaaaaa !!*

另 外 滴  東 東 -vv-!*

玩 "立 足" 玩 到 k a i 左 ,,,

我 滴 兔 兔 `` 一 睇 就 知 系 假  x]" 

自 己 整 滴 圖 圖 ``

 



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 

唉,,,

聽日就測驗喇/口\"

好驚牙``

冇咩點溫過,,

今晚刨書la...

呵-vv-!*

今日個fd同我講..

佢比人呃左,,

最衰都係死人"洪卓立"

整到我個fd咁唔開心!!*

受死la你..

比個網人地...

想知道人地鍾意乜水..

真係想死牙``

話比miss ki聽..

又好似過火左d既,,

不過你始終都係"欺騙性騷擾" 緊人!!*

準備受死la!!!!*

好既一面,,,

係我冇比你呃到牙xDD"



 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]