放6,7號孖day~訓左成15個鐘= =
爆晒紀錄-,-;
好耐都未試過甘耐~爽呀!~
起身果陣屋企一個人都冇-0-'
原來細妹同家姐出左大陸..唔怪得知屋企冇人嘈我啦0_0'
屎忽和9點幾打比我都嘈我唔醒~
訓到十一點起身望望個鐘-.-
o左咀囉..
仲以為自己個鐘壞左- -
原來事實係我真係訓左15個-.-'
起左身同屎忽和去左打邊爐~
食到好飽-,-
早知去小肥羊就問下呀妹有冇現金卷啦-_-;
girl返夜冇人陪我
同屎忽和係波樓呆左成晚~~~
準備返屋企再刺繡~
甘就浪費左一日假-,-
媽的!~
|