17-19去左班camp.. 去麥理浩..
第1日一開始就係free time..
我地個班女仔都冇咩特別想玩個個camp d 野..
本來諗住去踩單車.. 點知個個單車場係俾細路仔玩既.. ><
跟住roller場又冇開..
去左打乒乓波.. 原來misskam,子健sir, 威威sir 同競恆sir 佢地都係度..
好好笑呀.. 一路打一路講我地班個d野.. HAHA*
仲有玩氣墊球.. 好好玩呀
食完飯就係班會活動..
跟住番房度同miss傾偈.. KEKE*( 奸笑 )
傾傾下全班女仔都黎哂我地間房..
4點幾去觀星樓觀星.. (其實係諗住行下姐..)
一上到去天台..有一班人問我地:我地係人呀..你地係咪人呀?
我地答話: 唔係呀..
7 個人坐係度但係都冇星星既..
好大霧.. 睇唔到星星呀.. ><"
一路傾偈等日出.. 我地見到個山頭有d橙橙地既野..
好奇怪.. 研究左好耐
唔知邊個話 : 會唔會係山火呀?
仲有人話 : 駛唔駛報警?
但係最後都冇理到..
等左好耐.. 好凍呀..
6點幾到睇唔到..
但係個天光哂..
番去瞓覺..
第2日
係房度玩氣球,聽歌,玩UNO 啤牌,同影相..
我同衰妹,阿篤阿RING 文文蔓樺PUPPY一間房..
整手工藝, 整左張書簽..
夜晚 BBQ食左多野呀!!
PUPPY表演rap.. 笑到我地肚痛.. xDD
夜晚又去觀星樓,D星星多過琴晚好多呀
不過我話我屋企個度睇到D星仲多..
MISS 笑住話我咁講陳SIR 會好冇MOOD..
陳SIR 話我地下次去韋卓盈屋企睇星LU..
- 口-" 唔知笑定點好..
(今晚既天清過琴晚.. 我地終於見到對面山個個橙點其實係一盞街燈..- -")
第3日整左隻花花戒指..
好得意呀..>V<
我同衰妹阿RING 都要早走..
影下相.. 我同衰妹都想唱K ..不過冇時間LU..
搵MISS .. 同阿SIR 佢地玩個個足球個個唔知叫咩既野..
勁好笑!
跟住我同衰妹就要執野走LA..
出度去.. 岩岩有小巴..
遲DD 都搭唔到..
過左一班就要等半個鍾LA..
好彩咋..
架小巴好快.. 好好玩呀..
出到西貢中心.. 我見到一間野叫陳權記..
HAHAHA***
我爹D 已經黎左LA原來..
跟住番到黎大埔.. 我爹D話去飲茶..
我第1次同衰妹去飲茶咋..
我地上到MST..佢地岩岩出黎上車..
去表演LU.. 波蘭呀!
好支力.. 不過都支持到..
但係蔡欣話我地D PATTERN 冇比賽個陣咁靚..
番到大埔11點..
岩岩好趕到尾班車..
聽日仲要表演呀..
> 口 <
|