寫日記 會員中心 登入 登出

暱稱: ▊﹏ 映 * ×


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

好 友

今 個 月 係...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

班camp*表演

2006 年 4 月 19 日  星期三

 

 

                               17-19去左班camp.. 去麥理浩..

                                第1日一開始就係free time..
                      我地個班女仔都冇咩特別想玩個個camp d 野..
                   本來諗住去踩單車.. 點知個個單車場係俾細路仔玩既.. ><
                                    跟住roller場又冇開..
             去左打乒乓波.. 原來misskam,子健sir, 威威sir 同競恆sir 佢地都係度..
                        好好笑呀.. 一路打一路講我地班個d野.. HAHA*
                                仲有玩氣墊球.. 好好玩呀

                             食完飯就係班會活動..
                        跟住番房度同miss傾偈.. KEKE*( 奸笑 )
                           傾傾下全班女仔都黎哂我地間房..
               4點幾去觀星樓觀星.. (其實係諗住行下姐..)
           一上到去天台..有一班人問我地:我地係人呀..你地係咪人呀?
                                我地答話: 唔係呀..

                         7 個人坐係度但係都冇星星既..
                             好大霧.. 睇唔到星星呀.. ><"
                   一路傾偈等日出.. 我地見到個山頭有d橙橙地既野..
                              好奇怪.. 研究左好耐
                        唔知邊個話 : 會唔會係山火呀?
                           仲有人話 : 駛唔駛報警?
                               但係最後都冇理到..

                              等左好耐.. 好凍呀..
                               6點幾到睇唔到..
                                 但係個天光哂..
                                     番去瞓覺..

             第2日
         係房度玩氣球,聽歌,玩UNO 啤牌,同影相..
       我同衰妹,阿篤阿RING 文文蔓樺PUPPY一間房..
           整手工藝, 整左張書簽..

               夜晚 BBQ食左多野呀!!
       PUPPY表演rap.. 笑到我地肚痛.. xDD
                    夜晚又去觀星樓,D星星多過琴晚好多呀
                        不過我話我屋企個度睇到D星仲多..
                 MISS 笑住話我咁講陳SIR 會好冇MOOD..
                 陳SIR 話我地下次去韋卓盈屋企睇星LU..

          - 口-" 唔知笑定點好..

   (今晚既天清過琴晚.. 我地終於見到對面山個個橙點其實係一盞街燈..- -")

           第3日整左隻花花戒指..
             好得意呀..>V<

          我同衰妹阿RING 都要早走..
        影下相.. 我同衰妹都想唱K ..不過冇時間LU..
     搵MISS .. 同阿SIR 佢地玩個個足球個個唔知叫咩既野..
              勁好笑!
          跟住我同衰妹就要執野走LA..
           出度去.. 岩岩有小巴..
            遲DD 都搭唔到..
          過左一班就要等半個鍾LA..
             好彩咋..
           架小巴好快.. 好好玩呀..
       出到西貢中心.. 我見到一間野叫陳權記..
             HAHAHA***
           我爹D 已經黎左LA原來..

         跟住番到黎大埔.. 我爹D話去飲茶..
           我第1次同衰妹去飲茶咋..
        我地上到MST..佢地岩岩出黎上車..

           去表演LU..  波蘭呀!
          好支力..  不過都支持到..
       但係蔡欣話我地D PATTERN 冇比賽個陣咁靚..
            番到大埔11點..
           岩岩好趕到尾班車..
           聽日仲要表演呀..
             > 口 <

 

 

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 220 | »