終於返到屋企la..
好辛苦呀呢3日..
第 1 次去長州咋.. 但係除左碼頭同CAMP SITE 之間個段路之外都冇行過其他地方..
好凍呀呢幾日..但係我D 3 又薄喎..
早知係咁就帶件厚D 既LA..
病.. > <
今年好似無上2年咁好玩.. 有D 悶..
成日係度DANCE.HEA.食.瞓.
完全冇咩特別 lo..
兩日都係 3點幾先瞓.. 又要勁早起身跳舞喎..
好 支力 呀..
不過成個camp 最 支力 係行去CAMP SITE 度..
係個山上面.. d 路好似莫友遠足個d 路咁lo..
我攞住3袋野lo..
抽到隻手紅哂.. 行到隻腳起水卜 ..
|