... 細細妹6 歲la * ::::
好耐未試過星期六可以訓到咁晏啦..
維持o左兩年幾o既生理時鐘搞到我8點幾醒o左...
繼續 瞓 la of course
好舒服呀,咁多日假期 haphap*
今日同我 細細妹 開 生日會
我幫媽媽手整o左好多野食呀..
(點解呢排成日cook o既..)
我成4點幾先食lunch ...
都唔算係lunch la 可..
食o左勁多野呀..
雜果沙律,波蘿蜜糖腸, 煎雞翼,煎餃子,炸春卷,炸麥樂雞 ,pizza , Spaghetti,
仲有好多好多零食.. 典型小孩子鐘意食o既野~
當然仲有好好味o既蛋糕la~
好多小朋友黎我屋企呀今日.. 仲有林藝濤同林藝海..

|